zaterdag 20 februari 2010

Wat gaat de tijd snel... en wat gebeurd er veel!

Nu we bijna een maandje verder zijn sinds mijn eerste berichtje op dit blog, realiseer ik me dat er zoveel gebeurd is, in nog niet eens een volle maand! De webwinkel is al lekker gevuld en er komen ook regelmatig leuke, nieuwe artikelen bij. De eerste workshops zijn gegeven, er staan er nog aardig wat op de planning. De avondjes waarop we taartfreubelen zijn ook geliefd, er zijn toch aardig wat meiden (en heer) die al eens een workshop hebben gevolgd, of met internet informatie thuis aan de slag zijn gegaan. Maar om zelf thuis een taart te decoreren vinden ze een hele grote stap, want wat zijn er een hoop (vaak dure) spullen te koop voor deze hobby. Mijn taartfreubelavondjes zijn dan ook een uitkomst! En we lachen wat af, tijdens deze uurtjes! Neem eens een kijkje in onze webwinkel voor de allerlaatste leuke artikelen, workshops enz. Of meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste nieuwtjes!

Inmiddels is het Hobbykoffertje Inspiratie team gegroeid naar 4 leden. Mijn schoonmoeder Wil, een hele leuke scrapvriendin Yvonne, mijn nichtje Suzanne en ik zelf zullen proberen om voor inspiratie te zorgen en jullie leuke voorbeelden te laten zien. Wil zal hoofdzakelijk de kaarten doen, Yvonne, Suzanne en ikzelf voornamelijk scrappen. We hebben er heel veel zin in!
Voor inspiratie zorgen betekent wel minder bloggen, dus hup ik moet ermee stoppen en aan de slag gaan!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten