zaterdag 30 januari 2010

Wie had ooit gedacht......

Dat ik een eigen webwinkel zou beginnen... ik niet hoor! En dat ik er 2 zou bezitten dat had ik helemaal nooit durven dromen! Toch is het waar, na mijn eerste website die ik in april vorig jaar had geopend is nu mijn tweede internet winkel een feit! Het Feest Koffertje en Het Hobbykoffertje zijn nu een heel belangrijk deel van mijn leven geworden.....
Het begon allemaal vorig jaar maart, ik moest toen om gezondheidsredenen van ons oudste zoontje Jimmie stoppen met mijn werk als kinderleidster in opleiding. Maar ja, thuis zitten en niets doen was voor mij geen optie, dus wat dan? Waarom ga je geen traktaties en leuke dingen maken werd er geopperd door mijn mannetje. Je knutselt toch zo graag, dus waarom probeer je niet om wat te verkopen... je maakt hele leuke dingen, dat vinden heel veel mensen, dus waarom niet? Ja, waarom niet dacht ik... toen ging het allemaal heel snel. De vraag om een website was er al heel snel door de mensen aan wie ik het vertelde en ik iets voor gemaakt had. Binnen een maandje was die site er. En nog heel mooi ook hihi....Een webwinkel was er, nu nog voobeelden zodat mensen konden kiezen tussen traktaties en leuke letterslingers. Die kwamen er ook. Het was heel hard werken en tot diep in de nacht traktaties bedenken en uitwerken.... maar het bracht heel veel voldoening. Gaandeweg borrelde het idee op om iets erbij te hebben, iets wat goed bij mij paste. Nu ben ik al jarenlang aan het scrappen en aan het hobby-en, dus ook daar was snel de keuze gemaakt: het moest een internetwinkel worden met superleuke scrapbook en (scrap) kaarten materialen. En op 15 januari dit jaar opende ik mijn tweede internetwinkel Het Hobbykoffertje! Het begin is er, en er zal steeds meer bijkomen. Ik heb al twee lieve mensen gevraagd of zij af en toe samen met mij iets willen maken ter inspiratie en dat wilden ze heel graag! Ik zal deze ongetwijfeld leuke dingen met veel plezier hier tonen de komende tijd....
Er is nog heel veel werk te doen, maar het gaat allemaal goedkomen, dat weet ik zeker. Ik heb er in ieder geval heeeeeel veel zin in!

Groetjes,
Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten