vrijdag 12 maart 2010

Hieperdepiep Hoera! Jimmie 8 jaar!



Afgelopen dinsdag werd onze Jimmie 8 jaar, een heel klein feestje want het grote feest is samen met zijn broertje Sem (die op die dag 6 wordt) en met zn mama (ik dus) op 20 maart. Ik wordt a.s. dinsdag 40 en we vieren het daarom gezamelijk de 20e. Normaal gesproken vier ik het zelf niet en de kids dus 11 dagen na elkaar, hoe krijgen we het voor elkaar he, zo dicht bij elkaar hihi...
Natuurlijk moest ik een nieuwe slinger voor hem maken en kreeg ik de opdracht om Spongebob traktaties te maken. Spongebob is nog steeds mateloos populair, hoewel ik er soms helemaal gek van wordt, dat lachje werkt me behoorlijk op de zenuwen soms!
Ik heb dan ook een Spongebob slinger gemaakt, geplastificeerd (dat zijn al mijn slingers) en dit keer in vlaggen vorm. Jimmie koos zelf de kleurtjes en de afbeeldingen...

En natuurlijk ook een fotootje van de traktaties, de basis moest op een onderwater wereld lijken...

2 opmerkingen:

  1. hoi monique
    wat een leuke traktatie en de slinger is ook zo leuk geworden
    en idd spongesbob blijft populair
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk man! mijn dochter elisa is helemaal FAN van spongebob! heel leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen