donderdag 25 februari 2010

happy birthday kaartje



Vandaag lekker aan het spelen geweest met mijn Copic ciao stiften. Het werkt zo fantasties! Moet het nog wel goed onder de knie krijgen, maar het valt me zeker niet tegen! Het resultaat voor een eerste keer vind ik veel beter als toen ik voor het eerst met pastel potloden aan de slag ging. Gelukkig kan ik af en toe afwisselen...Ik vind dit kaartje ook best geschikt voor een jarig jongetje, zo door het gebruik van deze kleuren, de bloemetjes aan de binnekan kunnen nog nét...mijn zoontjes houden bijvoorbeeld veel van bloemetjes, als ze maar niet rose zijn!

Het papier wat ik gebruikt hebt is Color Core grassroots voor de basis, dessin papier komt van Marianne Design paper fabrics dress up, (papier blokje) Smookie met ballon is het stempelafdrukje, gestempeld met Memento inkt. Alle materialen komen uit mijn webwinkel. (sierrandjes en van harte stempeltje heb ik gekregen bij de Cards Only)

Groetjes!
Monique.

2 opmerkingen: